26.05.2017


26.05.2017
Kraków

Kochana mamo!
Jak wiesz mam juz 21 lat. To jest ponad 7600 dni. Gdybym każdego dnia mówiła Ci rano, popołudniu i wieczorem, że Cię kocham, powiedziałabym to już 22 800 razy.
Prawda jest taka, że przez całe życie powiedziałam Ci to nie więcej niż 200 razy. 200 to liczba 114 razy mniejsza niz 228000.
Tak samo malo razy powiedziałam Ci, że jesteś piękna. A jesteś! I nikt z moich znajomych nie ma mamy z tak zgrabnymi nogami.
Więcej razy mówiłam Ci "nie". Za co powinnam być stanowczo ukarana. Albo "Nie wiem" co notorycznie powtarzam w trudnych sytuacjach.
(...)
Przepraszam Mamo, że tak rzadko mówię, że Cię kocham, i że jesteś piękna, i że nie masz we mnie wsparcia.
Pamiętaj jednak, że jakby coś się zmieniło w mojej miłości to dałabym Ci znać.

Na zawsze Twoja,
Zuzia
Lat 21

Comments